درباره سامانه هوشمند پرینتار

پرینتار | سامانه هوشمند پرینت و پلات آنلاین و خدمات دفتر فنی

 

پرینتار سامانه آنلاین پرینت و پلات مدارک و نقشه

 

 

امروزه انقلاب دیجیتالی قابلیت های جدیدی را در دنیای ما خلق کرده است ، ما می ­توانیم  به راحتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری با صرفه جویی در زمان و هزینه  از طریق سامانه های هوشمند آنلاین با ثبت سفارش آسان در کمترین زمان به خواسته های خود برسیم .

ما در پرینتار طی چندین سال تجربه خدمت رسانی به شرکت های مشاور و دفاتر مهندسی و سایر اصناف ضمن تلاش بابت درک نیازها و برآوردن بهتر نیازهای کارفرمایان  تصمیم به طراحی و راه اندازی سامانه هوشمند آنلاین پرینتار در حوزه پرینت و پلات و خدمات دفتر فنی نمودیم .

دسترسی ۲۴ ساعته به خدمات ، قیمت های رقابتی ، تنوع سفارش انواع خدمات ، گزینه های پیشرفته تیکتینگ و چت آنلاین جهت بهبود روند ارتباط با مشتری و مشاهده روند پیشرفت مراحل انجام سفارش ،­ از مزایای ثبت سفارش و ارائه خدمات چاپ و پرینت  در پرینتار میباشد .

از طریق سامانه هوشمند پرینتار ، امکان ثبت و پیگیری آسان و سریع سفارش  در اختیار شماست .

پرینتار اسناد و مدارک  سفارش های شما را توسط پیک شرکت تحویل میگیرد و پس از انجام خدمات در محل شما تحویل میدهد .

ما در درقبال حقوق شما متعهدیم  و با بهره­ مندی پرسنل متخصص ، امین و مسئولیت پذیر سعی خود را بر ارائه خدمات با کیفیت  توسط جدید ترین دستگاه ها و تجهیزات اسکن و چاپ و کپی در ابعاد متنوع  گذاشته ایم .

 

امید است تلاش ما درجهت خدمت رسانی مورد رضایت شما واقع گردد .

   میزبانی شما افتخار است برای ما .

   پرینتار

 

سبد سفارش
  • هیچ آیتمی در سبد سفارش موجود نیست.